هر روز صبــح......


بی گناه اما...همیشه محکوم

خواهشا فقط عاشقا واردشن.ب ب خ ش ی د.

یه عالمه گلوله کاغذی!... 

متـــنــــفرم از دستــمالهای کاغذی گلوله شده 

که هر روز صبــح بهم یادآوری میکنن که دیــشب چقدر اشـــکـــــ ریختم...
 



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت10:28---1 دی 1391
نه شوقی برای ماندن ، نه حسی برای رفتن ،

نه اشکی برای ریختن ، نه قلبی برای تپیدن

نه فکر اینکه تنها میشوم ، نه یاد آنکه فراموش میشوم

بی آنکه روشن باشم ، خاموش شدم ، غنچه هم نبودم ، پرپر شدم

بی آنکه گناهی کرده باشم ، پر از گناه ، یخ بسته ام دیگر ای خدا…

تحملش سخت است اما صبر میکنم ، او که دیگر رفته است ، با غمها سر میکنم

شکست بال مرا برای پرواز ، سوزاند دلم را ، من مانده ام و یک عالمه نیاز

نه لحظه ای که آرام بمانم ، نه شبی که بی درد بخوابم !

نه آن روزی که دوباره او را ببینم ، نه امروزی که دارم از غم رفتنش میمیرم…

نه به آن روزی که با دیدنش دنیا لرزید ، نه به امروزی که با رفتنش دنیا دور سرم چرخید

پر از احساس اما بی حس ، لبریز از بی وفایی، خالی از محبت!

این همان نیمه گمشده من است ؟

پس یکی بیاید مرا پیدا کند ، یکی بیاید درد دلهای بی جواب مرا پاسخ دهد!

یکی بیاید به داد این دل برسد ، اینجا همیشه آفتابی نبوده ، هوای دلم ابری بوده

مینوشتم ، نمیخواند ، اگر نمی رفتم ، نمی ماند ، رفتم و او رفته بود ، همه چیز را شکسته بود، روی دیوار اتاق نوشته بود که خسته بود !

دلی را عاشق کنی و بعد خسته شوی ، محال است که به عشق وابسته شوی !

با عشق به جنون رسیدم ، همه چیز را به جان خریدم ، جانم به درد آمد و روحم در عذاب ، لعنت بر آن احساس ناب ، که دیگر از آن هیچ نمانده ، هیچکس هنوز آن شعر تلخ مرا نخوانده !

.


پرنسس
ساعت14:04---25 آبان 1391
تولدت با تاخیر مبارک!
پاسخ: مخسي.


پرنسس
ساعت19:03---17 آبان 1391
سردم شده است و از درون مي سوزم



حالا شده کار هر شب و هر روزم



تو شعر مرا بپوش سرما نخوري



من دکمه ي اين قافيه را مي دوزم
پاسخ: خودت بپوش سلامتی تو مهمتره. من دکمه قافیه رو میدوزم برات.


دختر بداخلاق
ساعت12:39---17 آبان 1391
سلام

مرسی بهم سر زدی

وب قشنگی داری

همیشه بهم سر بزن
پاسخ: مرسی که توهم اومدی. چشم بهت سر میزنم.


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت6:22---17 آبان 1391
سلام.

مرسی که بهم سر زدید.

من واقعا واسه خواهرتون متاسف شدم.

امیدوارم لا اقل الان به ارامش رسیده باشه.

من الان فقط حس انتقام و تلافی دارم.

نه اونقدر ها هم بچه نیستم که ودکشی کنم.

من تلافی میکنم....
پاسخ: مخالف تلافی کردنم.ولی واس تو فرق میکنه. کمک خواستی به داداش محسنت اعتماد کن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,ساعت 2:13 AM توسط محسن تنها|


آخرين مطالب
» بی گناه اما...همیشه محکوم
» دل بستن.....
» دنیا........
» دلـتنگى........
» درد دارد..........
» این روزها.........
» لعنتی.......
» هیسسسس.........
» دل دادن..........
» مسافر.........
» دلتنگي.........
» چك نويس.........
» حالم گرفته.......
» اجازه خدا.....؟؟؟؟
» اي كاش......
» يادم رفته بود.......
» خدايا.........
» بی معرفت..........
» من اینجا خيلي تنهام..........
» بهترين........
» فقط یک نگاه..............
» غمگینترین........
» هر روز صبــح......
» مادرم.....
» درجواب.....
» جای خالی......
» تقدیم به.......
» .......................
» چند سخن زیبا.....
» لحظه های دلتنگی.....
» مزرعه زندگی.....
» این شب ها.....
» تا همیشه خداحافظ........
» عشق سوخته...
» انتظارررررررررررررررررررررررر
» میخ
» روزگار...
» رفتی؟
» نمی تونم...
» دم خداجون گرم که اشکو بهمون هدیه داد.که تو لحظه های دل گرفتگی آروم بشیم.

Design By : behnam.com